tirsdag 19. oktober 2010

Da var jeg her plutselig..

Vil først bare komme men en advarsel: JA dette er nok enda en mamma-blogg! Så da vet dere dette.
Merket at jeg "blogget" og la ut veeeldig mye på facebook, så hvorfor ikke lage en blogg isteden? KJEMPE LURT :D Med god starhjelp fra min gode venn Emilie så hiver jeg meg utti det... Er veldig grønn på dette så tålmodighet er alfa omega, noe jeg ikke eier så mye av om dagen da hormonene styrer det meste.

Er kommet så langt som i min 36 uke som hormontroll og venter spent på det som snart skjer... Kanskje litt sent men har plutselig NÅ slått meg at en familie på 3, straks er 4. Noe jeg selvfølgelig gleder meg utrolig mye til, men som også er litt skummelt og rart. Veldig spendt på hvordan min prinsesse på snart 3 år kommer til å reagere på å måtte dele mamma og pappa sin oppmerksomhet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...