fredag 22. oktober 2010

Dagens sykehus oppdatering

Da var det fredag igjen og tid for min ukentlige oppfølging på A-hus. Alt så veldig bra ut og lillegutt har tatt opp litt vekt igjen. Vekstavviket var i dag på -5%, istedenfor -10% som han har ligget på i ett par uker. Ble også lagt på observasjonsbenken for ct-måling av hjertefrekvens og bevegelse siden jeg har merket en del mindre liv de siste dagene. En slik måling tar rundt en 20min, men pågrunn av dårlig bevegelse av lillegutt ville de følge med litt ekstra. Så etter litt druesukker og 1 time på benken var de fornøyde :)

Dagens lege konfererte med overlegen som har ansvaret for meg og resultatet ble en fastsatt dato for igangsetting nå snart!!! Hjelp!! Det er jo som sagt ett høyrisiko-svangerskap jeg er i så det er for å være på den sikre siden at jeg blir satt i gang før termin, men kom jo litt som ett sjokk alikvell. Forrige fødsel endte i akutt keisersnitt så blir både spennende og skummelt å føde på "normal" måte :)

1 kommentar:

  1. ..noen sier de har problemer med å kommentere.. hmm..

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...