tirsdag 26. oktober 2010

Hurra for meg :)

Våknet opp i sengen ett år eldre i dag, og ikke minst èn dag nærmere fødsel. For en herlig måte å våkne opp på også da. Lille prinsesse og min kjære samboer kom syngende inn i rommet, hvor jeg fikk roser,kort,kaffe, sjokolade og mange kyss og klemmer :) Elsker dere så utrolig høyt!!!

Kjørte bilen ned til verkstedet i morres også, så håper den er ferdig i løpet av dagen. SAVNER BILEN MIN!!!

Resten av dagen skal jeg bruke i sofaen på å lade batteriene mine :) Må få til å få bakt en ostekake og rydde og vaske litt også da. Får bursdags besøk av foreldre,søsken og besteforeldre senere i kveld så det blir veldig hyggelig. Blir vel til at jeg legger ut noen bilder senere. Ønsker alle andre også en herlig dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...