onsdag 20. oktober 2010

Snøvær, vinterdress og thermostøvler

Ser det er meldt snø her oppe i morgen, selvom soler skinner så godt nå :) Da var det på tide å dra å kjøpe noen thermostøvler til vesla på snart 3 år. Det endte med ett par skofus thermostøvler, brukte viking sine thermostøvler forrige vinter. Meeeeen når jeg kom hjem og prøvde disse på vesla ( ja jeg vet skulle tatt hun med i butikken) så er de så utrolig trange over vristen. Tror nok jeg må ta turen ned i skobutikken i morgen og bytte de til ett par viking støvler i år også. De koster jo betrakelig mye mer, men kan jo ikke gå med ett par støvler man ikke får på seg.. Andre som har samme erfaring med skofus sine thermostøvler?

Fikk med meg det utrolig gode tilbudet på HH vinterdress på G-sport her for noen uker siden. En Helly tec dress til 1200kr som da kun kostet 499,-. Var selvfølgelig kjempe fornøyd med det kjøpet! Tenkte jeg skulle være flink her forrige dagen å stryke på navne-lapp på den nye dressen da jeg klarte det UTROLIGE! Går det ann å bli dummere sier jeg bare. Glemte å legge et stort nok stykke mellom navnelappen og strykejernet i farten, og vips så hadde jeg klart å svidd bort ett ganske så stort stykke av inner fôret! Kom noen gode gloser her da ja. Har ikke rukket å ta av pris-lappen engang før jeg har "ødelagt" dressen. Da er det godt å ha en mor som kan fikse og trikse med å sy på noe annet inner fôr. Nå er vi klare Kong-vinter :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...