onsdag 20. oktober 2010

Status rapport 35+5

Ser at alle andre gravide bloggere har en slik så da kan jo ikke jeg være noe verre :)



Termin: ordinær ul: 20 nov Egen termin : 14 nov
På vei: 35+5
Igjen til termin: 4+1
Kjønn:Gutt
Utålmodig: Ja, Veldig !
Hodet ned: Jepp, i over en mnd
Hodet festet: Vet jeg faktisk ikke
Aktivitet innenifra: Varierende, men at det er liv er det ingen tvil om
Bestemt navn: Lian Matheo
Vektøkning: 14 kg
Vann i kroppen: Ja, men ikke så mye som forrige gang
Barnerom: Står klart :)
Utstyr: Har det store som vogn, bilsete, seng osv
Mangler av utstyr: Nei noe klær som strømpebukser og ønsker meg sånn bæresjal
Strekkmerker: Har vel fått 2 stykker, har ikke turt å se mellom lårene enda :P
Melk i brystene: Lakk ganske mye rundt uke 30. Virket som melkeproduksjon var i full gang. Ikke noe særlig nå.
Om fødselen: Gleder meg egentlig veldig! Håper på vanlig fødsel denne gangen iogmed jeg har ett keisersnit bak meg, noe jeg ikke vil en gang til.
Plager: Sliter mye med angsten og redsel for å utvilke HELLP igjen.
Oppegående: Ja
Sulten: Nja, er ikke plass til så mye mat så matlysten kunne vært bedre
Matkikk: Nei
Kynnere: Ja, hatt mye kynnere helt fra uke 20.
Tungt: Ser hvalrossen i speilet nå ja, føler den på kroppen gjør jeg også
Høygravid: JEPP :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...