lørdag 13. november 2010

Alene mamma for første gang

Da var gubben på jobb og jeg har vært alene med to barn for første gang siden fødsel. Det har gått veldig bra :) Har vært så heldig å hatt litt besøk her i dag også. Tusen takk for hyggelig sladder og gaver :)

Har vært veldig flink pike i dag også synes jeg. Støvsuge, rydde, vaske gulv, tørke støv, bytte på sengetøy, henge opp og brette klær, skifte bleier, lage mat, gi pupp, henge opp en lampe osv osv.. SUPER MAMA, oh yes! :D Min nye hverdag har blitt litt mer krevende gitt. Synes min nye "cherry-tree" lampe er lekker!
Hadde ett lite besøk av mamma og lillebror her istad, noe som var veldig kjekt så fikk jeg dra i butikken uten å drasse med meg to unger ut i snøværet :) Har fått dilla på horn m/ost & skinke, så tenkte jeg skulle lage det til lunsj i morgen. Naaam naam.. Enchiladas til middag.. Naaam naam..


Bare puppe litt til så må jeg vel prøve å få litt søvn.. God lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...