mandag 22. november 2010

Alternativmessen 2010

I går tok jeg med meg svigermor og mamma en tur ned til lillestrøm på årets Alternativmesse. Har hatt lyst til å ta turen dit i noen år nå, men har aldri blitt noe av. Endelig! Tror det er mer mellom himmel og jord enn hva vi kan se og forstå, men vil nok alikevell kalle meg en skeptiker. Dette var turen for å bli overbevist.
Hadde aldri trodd det var såå mye interesse for dette som det viste seg å være. SMEKK FULLT, og vi måtte parkere ett stykke unna. Det var så mye intrykk og forskjellige stander osv, at det umulig å få meg seg alt. Reinkarnasjon, spådamer, healing, steiner & krystaller, mat, tarot osv osv osv... tilogmed syngede krystallboller?? Hmmm.. Var stor variasjon så er umulig å si hvem/hva som er "ekte" og "falskt".
Både svigermor og mamma prøvde diverse ting som tarot-reading og reiki healing, men jeg var litt mer skeptisk. Etter en stund bestemte jeg meg for å prøve energihealing ( spandert på av svigermor), da jeg virkelig har mangel på energi om dagen noe som ikke er så rart:) Mamma synes ikke denne Reiki-healingen funket noe særlig på henne, så var spendt på om dette hadde noen effekt på meg.
Merkelig følelse det var å sitte der. Denne damen som healet meg hadde fryktelig varme hender og tilogmed når hun ikke tok fysisk på kroppen min kjente jeg hvor hendene hennes befant seg. Merket etterhvert at det flimmret for øynene mine og prikket nedover ryggsøylen. Var utrolig deilig og veldig behagelige 10 min.


Falt tilslutt for fristelsen til å kjøpe meg en såkalt stein/krystall som skal hjelpe mot diverse plager osv. Var vel over 100 forskjellige steiner og krystaller som hver har sin egenskap. Mitt valg falt på "falkøyet".
Egenskaper samlet: Er en energirik stein, styrker troen på egen makt, styrker fredsommelighet, ser helheten i ting, forståelse av prinsippet om årsak og virkning, forståelse av naturen, å få det godt, gir beskyttelse og økt utholdenhet.
Steinene skal visst ligge i venstre lomme for å fungere. Får håpe den gjør nytten sin :)
Tok oss en rask tur på Mc Donals før vi dro hjem til barna. TUSEN TAKK FOR EN FIN TUR :)

Hadde en hyggelig kveld hos svigers med deilig middag og kos med familie og barna våre før det var tiden for å reise hjem til sengen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...