mandag 15. november 2010

At det går ann å bli så trøtt da...

Den første uken trodde jeg kanskje jeg var heldig å ikke få en fult så krevende og puppe gal unge denne gangen. Men skjønner nå at skorpionen i gutten er våknet. Baaah... er godt man ikke husker hvor tungt det er med nyfødte barn for ellers hadde man vel ikke gjennom gått det en gang til :) Han var jo ganske liten ved fødsel så har stort matbehov, men men sånn er det. Merker jo også at noe av puppegalskapen kun er suge behov. Så har nå måtte ty til smokk. Jeg og lillemann lå i sengen i nesten hele går, hvor vi sov og puppa om hverandre ( det trengte jeg). Er godt jeg har kjæresten som kan ta seg av store jenta når mamma er utslitt. ALL RESPEKT TIL ALLE ALENE MØDRE DER UTE! Dere er helter!

Har fryktelig dårlig matlyst om dagen også, så det har vel sitt å si på energi nivået. Lagde meg fylte horn m/ost & skinke i går da. Smake godt til frokost :)

I dag begynner arbeidet for fullt for kjæresten så da er hverdagen her i gården.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...