fredag 26. november 2010

Brrrr.. Kaldt jo

JEG VIL HA NY BIL! Elsker min lille yaris men gud hvor slitsomt det er å skulle ta med lillemann en tur ut. Forkalring av fremgangs måte : Lillemann i vogn, bilsete i hånden og veske. Trille ned til garasjen. Sette fra meg vognen med lillemann og bilsetet utenfor garasjen. Sette meg i bilen og kjøre ut. Ta ut barnesetet til Linnea. Legge ned setene for å få plass til vognen. Sette lillemann i bilsetet og basen. Bruke 5 min på å lirke den J**** store vognen inn i bilen ved siden av bilsetet til lillemann. Og kjøre av gårde i en iskald bil.
Fikk meg hvertfall en tur ut da :D Kanskje forståelig hvorfor jeg ikke gjøre dette så ofte. Tror nok at når vi har betalt ned vraket av en baleno så må det invisteres i en ny stasjonsvogn. Så kan heller gubben bruke yarisen som jobb bil. Vil nødig selge den, I LOVE IT!
Turen gikk ned til Mo-senteret hvor jeg skulle møte søster for en kaffe. Etter å ha ventet i over 1 time, så dukket hun opp gitt.. hahaha.
 Liker ikke rosiner da! skulle ha hvetebolle sa jeg!




Gleder meg til fredagskvelden sammen med alles kjære Gullrekka på NRK :) Åj søren også må jeg finne klær til prinessa og gubben som skal i bryllup i morgen! God Kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...