torsdag 25. november 2010

Dagens innkjøp

Nå er det LEEEEEENGE siden jeg har kjøpt noe til meg selv. Har kun gått i innkjøp av baby utstyr, vinterutstyr osv.. Ikke at det har vært noen vits i å kjøpe noe heller da jeg nettopp har vært en hval! Tok meg en aldri så liten tur på Gran-senteret i ettermiddag. Kun meg. Meg, meg, meg og ingen barn. Det var deilig :) Skulle egentlig bare på Rimi for der er det sinnsykt billige bleier. 160 pampers bleier til 8 kr! JA! 8 KR!!! Men tok meg en bitte bitte liten tur innom Cubus også. Kjøpte meg 2 par øredobber, en skjorte og neglelakk :) Åh så godt å få tilfredstilit en liten shoppe-trang. Tror jeg venter noen kilo med å kjøpe noe mere.

Falt litt for denne army-skjorta

Vedder på at dere ikke har en så snill kjæreste som meg :) Han er nemlig selvskreven - pedikyrist. God gutten :D Nå skal det også sies at det er han som synes det er fint med neglelakk da

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...