fredag 12. november 2010

Fredags kos :)

Endelig fredag! Eller egentlig så går vel alle dagene i surr her, men alle andre er så glade for fredagen så da må jo jeg være det også :) Våknet opp til Winter wonderland her i dag. MASSE SNØ!! Kan tro det er morsomt for lille prinsesse :) I helgen blir det vel masse snøbading.
I morgen skal gubben på jobb for første gang siden fødsel. Det blir rart å sitte her lørdagkveld alene med 2 barn, litt skummelt må jeg inrømme også.. Til uken igjen er det fullt arbeid, så det må jeg bare klare.
 Deilig hjemmelagd pizza på fredags kvelden er alltid en hit. Mmmmmm.... :)




Hadde besøk av min søte nevø og søster her forrige dagen. Han skulle nusse og kose den nye fetteren sin hele tiden :) Er godt for Linnea også å ha en på sin egen alder å rase fra seg med.

Nå har jeg akuratt "puppet" ferdig, så nå ligger lillegutt å sover litt. Kjæresten sitter oppe å ser en barnefilm med gojenta i sengen og koser seg. Litt sofa tid m/sjokolade før vi tar kvelden. GOD HELG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...