onsdag 24. november 2010

Jada jeg er våken...


Ja det var sånn det var igjen ja... søvnløse netter. Åååh gud å jeg gleder meg til døgnrytmen har etablert seg og han sover lenger om natten. Får holde ut noen mnd til. Gurimalla 5 dager til så er lillemann blitt 1 mnd! Hvor ble de dagene av da?!?! Var så heldig å få et smil i dag!! Jippi! det varmer mors hjerte. Gubben trodde ikke på meg da. " han smiler ikke så tidlig da!" "jo. gjorde han vel. klart han smiler til mamman sin. Tro hva du vil, men han smilte til meg "

Ellers så går livet strålende.
  • Gleder meg til Europis åpner nede gaten her på fredag! hihi små barn store gleder. Kan bli skummelt dyrt å ha det så nærme.
  • Julegavene er ferdig og nærmest alt er pakket inn
  • Linnea elsker lillebroren sin
  • Kjærligheten blomstrer
  • Julen er rett rundt hjørnet, julegrantenning her på søndagen hvor hele grua samles med gløgg, kaker, sang og kanskje nissen kommer.
Da venter vi bare på omgangssyken som lusker rundt hvert hjørnet i nabolaget. Er akuratt det jeg trenger nå ja. Tror jeg skal opp på loftet å finne julegardiner, advents stjerne og advents lys i morgen så er det klart.
( klør etter å få litt jule-rødt i huset nå)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...