søndag 7. november 2010

Lite sammarbeidsvillig kropp jeg har

Har nå gått på antibiotika kur for brystbetennelse i 2 dager og synes ammingen begynner å bli litt mindre smertefull. MEN er nå så heldig å ha fått uvi tror jeg. Ååååh.. Give me a break!! Har fått nok smerte for en god stund fremover synes jeg. Får håpe dette er noe som går over av seg selv, og at dett er dett. Det holder nå.

Ellers går dagene til mye sofasitting med en sånn liten en i hus. Gleder meg til mamma kommer tilbake med nyvasket dun-pose slik at vi kan bevege oss ut døren med den lille mannen i det flotte været :)  Må si jeg gruer meg litt til kjæresten begynner i arbeid etter fødselspermisjon og jeg skal klare være 2 barnmor helt alene. Men det er vel en vane-sak som alt annet.

Dere må gjerne komme med kommentarer, ris og ros, dele erfaringer med meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...