torsdag 11. november 2010

Morsmelk nam nam...

Det lukter morsmelk i hele huset! Lillegutt, dyner, puter, klær, meg selv osv osv.. Alt lukter "pupp". Ikke at det er noe galt i det for det lukter søtt og godt, men merket det veldig etter en tur ut i stad. Huset har helt skiftet "lukt".
 Bilde er tatt fra nettet.

Var en tur på helse stasjonen in stad for å veie, og Lian veier nå 2,6 kg. Noe som ikke er stort i seg selv, men viser at han legger bra på seg :) Han sliter litt med luft i magen stakkar. Så jeg maserer og bøyer og tøyer mye. Får håpe dette er noe som går over snart. Kanskje det har noe å gjøre med denne antibiotika kuren jeg går på.

Storesøster har enda ikke vist noen tendeser til søskensjalusi ( noe jeg var redd for). Det første hun gjør når hun kommer inn døren fra barnehagen er å løpe bort til lillebror og kose :) Herlig! Satser på at det holder seg slik. Hadde en litt morsom episode her forrige dagen hvor jeg hadde pumpet litt melk som stor i en kopp på stuebordet ett minutt. Den klarte Linnea å få tak i og helte det i seg. " Mmmm du har god melk mamma!"  Hahaha da lo vi godt i stuen.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...