onsdag 17. november 2010

Ny hverdag :)

Har litt problemer med internett her hjemme om dagen, eller pc eller hva da pokker som er problemet! Arrrrg.. Kommer oppe en feilmelding hele tiden om at det er en annen pc med samme IP adresse og at jeg skal kontakte systemansvarlig?? Hvem skal det liksom være? hahaha.. ja.. kremt.. er ikke så flink med slike ting. Får jo koblet telefonen mot det trådløse internettet så da er det vel pc det er noe krøll med...

Er ikke helt i form om dagen heller.. ( ja stakkars meg- har lov til å klage litt eller hva?) Er ikke bare bare å ha en kropp som ikke lystrer når man har en liten i hus. Man får jo ikke pleiet seg selv som man skal når all tid går til barn.. Men men sånn er nå det :)

Har NULL matlyst om dagen så da koser jeg meg med litt godis isteden. Ja er klart jeg støtter det lokale korpset! Gikk på vekten her forrige uke, noe som er KJEMPE lenge siden sist jeg turte det frivillig. Hadde da gått ned 8 kg siden graviditeten. 10 kg til så er jeg super fornøyd :) Ett par uker til så er det klar signal for å legge seg i hard trening.

Ellers så går det over all forventning med denne søskensjalusien som jeg var litt bekymret over. Linnea er en kjempestolt storesøster ( så lenge det varer). Er veldig forsiktig med han og nusser og koser hele tiden. Felte en tåre her forrige dagen da hun, etter å ha kosa lillebror, sier : "jeg elsker deg Lian Matheo min". Ååååh..


Deilig å være tidlig ute med julegavene i år, så får jeg brukt tiden min på det som virkelig betyr noe. 14 av 20 julegaver er i boks :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...