torsdag 18. november 2010

Tur til Hønefoss

Tok turen til hønefoss for å kjøpe inn regntrekk til barnevognen, votter og div julegaver. Har utsatt og utsatt turen fordi jeg ikke ville dra fra lillegutt. Men bestemte meg plutselig for at han klarer seg utmerket godt med pappaen din i 2 timer :) Fikk vel kjøpt kun halvpraten av det jeg hadde på listen min da resten var utsolgt. Just my luck! Går det ann å bli utsolgt for votter, polvotter og regnvotter? JA det gjør det visst. Så da gikk jeg på G-sport å kjøpte noen dyre fine votter isteden. Fryse skal ikke lille prinsesse nei.


Har vært på drop-in på helsestasjonen i dag. Lian vokser fint :) Men virker som vi har fått sopp nå da. ( ja det går faktisk ann å bli så jævla uheldig) Unnskyld språkbruken.. ER LEI SYKDOM NÅ!! Så da blir det en tur til legen i morgen på meg og lillegutt.

Tror nesten vi må sette en stopper for yndlings programmet til eldste jenta her nå : Dora the explorer. Våknet kl 4 i natt av at hun ropte i søvne "nei Dora! Dora! Neeeei.." og gråt og gråt i søvne stakkar.. hehehe huff.. alt for mye Dora the explorer her i huset tror jeg.. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...