onsdag 15. desember 2010

3 dager igjen! Wuhu...

Torsdag, fredag, lørdag.. 3 dager igjen til julebord med jentegjengen! Åhh som jeg ser frem til denne tradisjonen vi har hvert år. Særlig denne gangen da jeg har gått gravid i hele 2010. Vin vin vin.. Iskaldt glass med hvitvin, ååååå :) Ja vet jeg høres ut som en alkoholiker, men da skal bli så godt!
Var hos legen i dag for min 6 ukers kontroll etter fødsel og fant ut at jeg like så godt kunne ta en tur på vinmonopolet når jeg likevell skulle på apoteket.
Resultatet ble en god matvin til lørdagens middag og Tia Maria til kaffen :) Yummy... Møtte på bestemor, bestefar og min tante på senteret også, det var hyggelig :) Kjøpte noen fine ski til Linnea til jul fra bestemor og bestefar på MXsport. Sånne man bare spenner på vanlige utesko, med staver. Gleder meg til vesla skal ut å prøve disse, blir sikkert kjempe morsomt! Har pakket de inn allerede så blir ikke noe bilde her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...