fredag 17. desember 2010

Farlig å gå på senteret når alt av julegaver er kjøpt inn

Hadde egentlig tenkt å ta meg en tur på Sparkjøp Hønefoss for å kjøpe meg jakke i dag, men siden det var så utrolig glatt turte jeg ikke det. Ingen som ville være med meg den langt turen til strømmen storsenter så da tok jeg meg en tur på Gran isteden. Jakke fant jeg ikke, meeeen er da alltids noe annet man kan kjøpe! JIPPI!
Veske fra Kapphal og sko fra Eurosko :)

Har hatt hyggelig besøk i dag av 2 gode venninner. Fint det er noen som gidder ta seg turen helt opp til moi :) Skravlet i noen timer, før de tok turen hjemover. Men vi sees jo i morgen jenter! Wiiii :) I går hadde vi ett kjempe koselig middags besøk av Leon, søster og en venn av henne. Hyggelig å hilse på deg Lars :) Er alltid en slager middag når tacoen står på bordet.
Lian Matheo er med når Linnea Marie skal leveres i barnehagen




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...