onsdag 8. desember 2010

Gikk ikke veien i dag gitt..

Var på audition i dag for " Vinn på minuttet". Vi var vel en 30 personer som møtte opp. Vi fikk presentere oss selv i ca 1 minutt og prøve oss på hver vår øvelse. Var fryktelig nervøs så praten gikk dårlig. Men øvelsen gikk som smurt, det var KJEMPE GØY! Av oss 30 valgte de ut 6 personer de ville snakke nærmere med, imens oss andre måtte takke for oss. Off.. jaja fikk meg en tur ut da : D

Tok en tur innom Mo-senteret på veien hjem og kjøpte div inn til jul. Når jeg kom hjem tok vi frem julepynten og jeg satte igang :) Ble veldig hyggelig her nå synes jeg.



Lillegutt har sovet godt imens jeg var borte, og sovet godt i hele kveld så tviler sterkt på at det blir noe særlig søvn på meg i natt :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...