torsdag 9. desember 2010

Glatte veier.. Nei det tørr jeg ikke

Var å kjørte i går da jeg skulle ned til Oslo for audition, og det var isglatt! Overalt! Tilogmed ned i oslo-gryta. Hadde egentlig tenkt meg en tur på strømmen storsenter i dag å kjøpe julegave til gubben, men tørr rett og slett ikke bevege meg ut på veien. Pluss at det er ingen som vil være med meg, så da kan det være det samme. Så da ble jeg sittende her alikevell. Tror at det er formet ett hull i sofaen snart av rompa mi. Vel vel...
 Er fryktelig farlig med nettbutikker når man går hjemme! ADVARSEL!! Burde det stå på nettsidene for permisjons-mammaer. Fikk denne søte kjolen i posten i dag :) Den skal mini-me ha på seg Julaften. Med matchende lue.. hihi :)

2 kommentarer:

  1. Renate østbydesember 09, 2010

    hehe:) nettbutikker er drit farlige :) har blitt en del kjøp på nett her oxo...

    SvarSlett
  2. jeg var jo en liten tur på strømmen i går jeg :) syns ikke det var såå glatt på veiene da :P du får ta deg en tur på søndagsåpent!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...