torsdag 23. desember 2010

Lillejulaften.. slappe av, nei det har jeg da IKKE tid til!

Det er slike dager som jeg irriterer meg over at jeg er en slik " jente i siste liten". Ååååh why why ? Dagen begynte selvfølgelig med å forsove seg. Hoppe i klærene og forte meg i butikken. Hadde ikke somlet meg til å kjøpe medisterfarse, så det var selvfølgelig utsolgt ja. Forrige uke skulle gubben kjøpe skinestek som han la rett i fryseren. Så da jeg i går skulle ta den ut for tining så jeg at han hadde kjøpt juleskine, IKKE SKINESTEK. Takk gud for at det ikke var utsolgt hvertfall. Skal man få ting ordentlig så må man gjøre det selv :) Stor julehandlen til langt over 1000 lappen, også forte seg ned til Stovner for å levere / hente julegaver og hjemmelagd surkål. Takk gud for at det ikke var glatt på veien da hvertfall ( ja det var sarkastisk ment). Bilen hadde ikke grep så jeg satt å hyla imens jeg skle bortover og inn i skilebekk krysset på rødt lys. Rakk akuratt å komme meg hjem til 14:30 da gubben måtte dra på jobb.

Så da sitter jeg her med begge de nydelige barna mine og skal rekke å vaske hele huset og å lage skinkesteken osv... hjeeeeelp! Det lukter ihvertfall godt fra ovnen da, så satser på at jeg klarer å lage den spiselig. Kjenner at nervene er på høygir akuratt nå. Faen der gikk lysene på juletreet også! FINT! Skal nok klare å huske det jul og roe meg når "Grevinnen og hovmesteren" begynner kl 21:00. GOD JUL!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...