tirsdag 14. desember 2010

Lucia-feiring i barnehagen :)

Min morgen: Våkne opp 06:15, Vææ er klokka så mye. Hive på meg noen filler, vekke vesla, kle på henne, pusse tenner, fikse håret, finne glitter til håret hennes blandt julepynten, amme lillegutt i mens jeg vekker Tom å sier han må lage matpakke, kle på vesla Luciadrakt + bånd + glitter, kle på yttertøy og LØPE UT DØRA! Vi måtte nemlig være helt klare i bhg 07:15. Jammen rakk vi det også :) Sitat fra Linnea morgenstund : " Jeg elsker Lucia kjlolen min mamma!" Også gir vi kjolen en god smask :)





Se så fin jeg er :)

 Alle Jentene hadde Lucia lys i hånden og guttene stjernestaver. Så gikk vi alle mann rundt i tog og sang, koselig! Etterpå var det saft, kaffe og lussekatter. Linnea Marie fant ut at hvis hun tok lyset sitt mot klærene så så det ut som sola, eller en edderkopp mamma :)
Har ikke blitt mange timer søvn i natt, men nå har jeg jo fått kaffe så kan ikke gå å legge meg da. Får gjøre noe produktivt isteden kanskje. Åj der våknet lillegutt! "Mamma kommer!" Ha en fin dag





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...