lørdag 25. desember 2010

Oppdatering fra Julaften

Da var 1 juledag her, og julaften er vel overstått. Godt det bare er 1 gang i året! Nå sitter jeg å ser på Notting Hill og koser meg med ett glass hvitvin m/ frossent jordbær :) Yummy.. Vi har bare vært hjemme i dag og godt er det. Var i seng kl 1 i natt og Linnea våknet kl 2. Fant ut veldig fort at hun ikke roet seg ned å la meg i sengen sammen med henne. Etter noen timer med slag og spark imot kroppen orket jeg ikke det lenger, hun ville visst ikke sove. Gubben hadde fått sove hele natten igjennom så kl 7 tok han over ansvaret så jeg fikk sove litt. Kl 13 - God Morgen ( nå skal det sies at jeg var oppe ett par ganger å puppet da).

Vi har hatt en kjempe fin julaften her oppe sammen med svigers :) Maten ble litt forsinket så du kan skjønne jeg ble "litt" stresset, men mat ble det da til slutt. Når det gjelder julegaver så fløyt det over hele stue gulvet! Herregud har aldri sett så mange gaver i hele mitt liv. Nå hadde vi jo 3 unger i hus så sånn ble det :) Linnea var stor fornøyd med alle gavene sine, ikke minst gaven fra mamman og pappan sin - leke datamaskin. Da var de andre gave plutselig ikke så stas når den ble åpnet. Hihi.. Fikk utrolig mye fint til Lian Matheo og ikke minst oss selv. Jeg fikk endelig den elekstriske tannbørsten jeg har ønsket meg i noen år nå. FINALY! Også fikk jeg Abtronic X2 belte og vekt, så nå skal mamma-magen vekk. Wiii ! Tusen Takk for fine gaver alle sammen og ikke minst herlig besøk her å julekvelden :)









I morgen skal vi på middag til foreldrene mine, det gleder jeg meg til. Blir jo liksom ikke jul uten mamma og pappa! Linnea Marie fikk ski til jul så disse skal også prøves sammen med fettern sin som fikk samme ski :) Ha en fortsatt herlig Jul !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...