torsdag 30. desember 2010

Pepperkakehus KNUSING! Yummy..

.. eller ikke fult så godt synes jeg. Seigt, tørt og det som er etter noen uker på hylla. Men Linnea synes det var både godt og ikke minst morsomt!


I mrogen er det nyttårsaften! Da er endelig julen over. Ja klart jul er koselig og alt det der, men man blir litt lei etterhvert. Så på mandag så går all julepynten tilbake på loftet. Må si jeg gleder meg til nyttårs-kalkun i morgen da. Åhh kalkun blir jeg aldri lei :) Vinen er kjøpt inn så alt er klart for en liten feiring. I år skal vi feire nyttår nede på rotnes hos svigers, det blir koselig.
Hadde en veldig hyggelig dag i går forresten. Tom skulle en tur til en lege på strømmen så vi dro nedover. Linnea var å koste seg hos mimmi imens. Var godt å komme seg ut en tur. Jammen meg ble det ikke litt shopping også. Kjøpte nytt bilsetet til Linnea Marie, sånn for STORE jenter :) En ny jakke til meg selv, koseklut til Lian også fikk jeg ett nytt smykke av min kjære! Han er sååå snill. Tror vi må leve på tørt brød og vann i 1 mnd fremover nå. Tom kjøpte seg ett spill til PS3, Tekken6. Da ble det noen timer med det på kveldingen.

Nå sitter jeg med morgenes 3 kaffekopp. Linnea leker, Lian sover og gubben på arbeidet. I kveld skal jeg og en venninne dra på kino å se Narnia. KOOOOOS!
 Slik så rommet til Linnea Marie ut på morgenkvisten. Haha.. "Jeg leker litt før jeg vekker mamma jeg"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...