lørdag 4. desember 2010

Taco kveld med jentene fredag, Juletre-fest med vesla lørdag :)

Besteme meg for å ta med meg lillegutt ut på glatt isen fredag kveld for å møte noen gode venner. Linnea sov hos bestemor og gubben var på julebord så da kan ikke jeg være noe verre. UT AV DØREN MED DEG! Veldig deilig å være litt sosial :) Gleder meg noe helt sinnsykt til vært tradisjonelle julebord med jentene mine 18 Desember. Vinen min og jeg har savnet hverandre noe veldig siden februar i år. Wiiiii....


*gjesp* 3 timer søvn i natt. Snurre seg rundt for å komme seg i tide til juletre-festen i bhg til Linnea. Fikk endelig barnevakt for lillegutt så jeg og mini-me kan dra i fred og ro på fest :) Det satte hun nok pris på å få mamma helt alene. Er ikke så ofte det om dagen gitt. Kan tro hun storkoste seg med kaker, brus, pølse, julesang rundt treet og jammen kom ikke nissen også :D




I morgen skal vi i dåp til en i familien. Det blir koselig! God lørdags kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...