mandag 27. desember 2010

Zzzzz

Klokken er nå 00:15. Sitter å venter på at Ole Lukkeøye skal komme hjem fra arbeid, slik at det blir noe søvn i heimen. Tror nok jeg har fått en skikkelig pappa-dalt her. Med en gang pappa kommer da roer vi oss og skal sove. Jeg får holde ut 1 time til :) Nå har jeg sitti med lillemann av og på armen i hele kveld, og litt husarbeide ( blir ikke så mye av det i julen.. orker rett og slett ikke) så nå tar jeg meg ett velfortjent glass med vin :) Har unnet meg 1 glass vin hver kveld i noen dager nå i romjulen. Hihi..
Jeg og barna har vært på deilig kalkun middag hos naboen i dag. Det var kooos. Nabo barna tok med vesla ut for å ake og base, noe Linnea synes er veldig stas! Tenk om litt over en uke så har hun rukket å bli 3 år. Og i morgen er lillegutt 2 mnd. Tiden flyr! Nyttårsfeiring, bursdag og dåp så kan vi begynne å glede oss til våren :) Det skal bli godt det !
Er fryktelig spent på hva slags jobb jeg ender opp med når permisjonen er ferdig, så vi går en spennende vår i møte. Rart å tenke på at til sommeren så er permisjonen over :( Men da tar jo pappan over så blir nok bra. Barna mine kunne ikke hatt en bedre pappa, nemlig! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...