mandag 31. januar 2011

Dåpen nærmer seg

Nå er det kun drøye 2 uker igjen til dåpen til Lian Matheo. OG JEG ER VEEELDIG SENT UTE MED FORBEREDELSER! Har tilogmed 2 invitasjoner som ikke har blitt sendt enda. Sånn er det når a mor må huske alt selv. Eneste som er kjøpt inn er telys og servietter. HJELP! Må få rompa mi ut døra og handle inn duker, div pynt osv nå til uken. Men da må jeg jo ha bil da!

Dåps kjolen er ihvertfall klar da. Lian skal bruke samme dåpskjolen som Linnea Marie brukte da hun døptes. Den er over 120 år gammel! Fra 1887! Så er livredd for å søle noe osv på den. Er jo fryktelig morsomt å ha en slik skatt i familien. Alle barn som er døpt i denne er brodert på kjolen, så er nesten som ett lite familie tre :)

Venter på telefon fra kirkekontoret ang dåpssamtale også. Hvis de ikke ringer innen noen dagen nå så får jeg ta kontakt, vil ikke ha noe av at de glemmer oss.

Er litt spent på om jeg får plass til alle familie medlemmene i lokalet vi har leid da.. hehe.. Ble noen stykker kan man si, 60 stk! Vel vel, er jo glad i familien min så ingen skal utelates. Vi bestemte oss for at denne gangen skal det KUN være kaffe og kake i mottagelsen. Sist gang hadde vi koldtbord også. Men da slo vi sammen dåpen til Linnea Marie og gubben sin lillesøster Celine. ( Ja jeg gikk gravid samtidig med svigermor. Og det synes jeg var veldig hyggelig. Bringer liksom familien litt nærmere.) Linnea og Celine er jo selvfølgelig bestevenner :)

Hvor mange familie medlemmer hadde du i deres dåp? Hva slags dåpskjole brukte dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...