torsdag 6. januar 2011

Det er sommer det sol og det er Torsdag !

Å nei du langt ifra. Fy søren å det snør ute.. og jeg skal liksom ut på veien med lillegutt for å dra på helse stasjonen i dag. Skjelver bare av tanken :( Takk gud for at jeg har en snill nabo som kan kjøre oss, JE TØRR RETT OG SLETT IKKE KJØRE SELV! Pingle, jeg vet. Men er jo den snø stormen jo!

Lille prinsen til mamma har sovet veeeeldig godt i natt :) Åååå så flink du er! Fra halv 2 til 9. Med bare smokke-våken ett par ganger. Go gutten sin det. Nå koser jeg meg med dagen 2 kopp kaffe, og flere blir det sikkert. Lian Matheo koser seg på aktivitets-teppe sitt. God Morgen Norge står selvfølgelig på i bakgrunnen :) God Morgen!

Svart kaffe med bitte bitte litt caramell saus oppi. Yummy! Neimen se, snart tom jo. Refil please!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...