fredag 21. januar 2011

Dette har jeg fått god bruk for denne gangen...

Man lærer alltid noe nytt! Disse tingene har gjort denne småbarns perioden enklere for meg, og jeg er veeeldig takknemlig for disse finnes :)
 Gutten min ELSKER denne uroen :) Tusen takk for at du gjør klesvasken + div annet husarbeid enklere!
 Lekegrind - Genialt å sette Moseskurven med en sovende Lian oppi her slik at storesøster ikke velter over han når hun spinner rundt på gulvet :)
 Moseskurv - Så kan en sovende eller våken Lian være med meg over alt i i huset. Også praktisk å ha med når man skal på besøk.
 Microbølgeovn-flaskesterilisator gjør jobben som plutselig flaskemamma myye enklere.
 Tupperwere posjonerings boks for MME - Utorlig praktisk om natten og på tur så slepper man å ta oppi skje for skje med MME til hvert måltid.
Smokk - Trenger jeg si mer?
DryKid ammemadrass - Gjorde ammetilværelsen om natten en drøm!

Hva er deres geniale kjøp for nyfødt/småbarns tilværelsen??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...