lørdag 8. januar 2011

Forberedelser til bursdag

JEG HAR IKKE LAGET DENNE!
Men skal bruke en slik dokke for å lage kake til vesla. Blir vel sikkert veldig amatør messig, men så lenge det er en Barbie midt i kaken så er nok vesla fornøyd :) Blir jo liksom noe litt utenom det vanlige. Tenkte bare å pynte med kakestrøssel og glasur. Enkelt, men morsomt.
Nå står andre brettet med muffins i ovnen. De ble ikke så vellykket gitt. Linnea Marie får selvfølgelig være med å lage, det er jo hennes BURSDAG. Og da ble det en smule for mye bakepulver i deigen. Ops... Synes det er veldig greit å lage ferdig kakene i dag for så å pynte i morgen. Gubben er på jobb hele dagen i morgen så alle forberedelser må jeg klare selv. Da er det smart å ha noe ferdig. 
Er så spent på reaksjonen hennes i morgen tidlig når presangen kommer. Klarte ikke bestemme meg for om jeg skulle kjøpe cd-spiller eller dukkevogn. Valget falt til slutt på dukkevogn. Tenkte liksom at HUN ville blitt mere glad for den. Leker jo med dukker hele tiden :) Eller late som andre ting er dukker. Foreksempel imens jeg skriver her nå, så ha hun lagt "dyne" ( klut) over fjernkontrollen i sofaen så han ikke skal fryse. Hahaha go jenta mi <3

Hva liker deres barn å leke med ?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...