tirsdag 4. januar 2011

Hverdags magi

Tilbake til hverdagen, og det er DEILIG ! Vesla setter hvertfall pris på at hun skal i barnehagen om dagen, og det er da godt :) Var litt av ett prosjekt å komme seg avgårde i dag med all denne snøen, så vi tok en laang morgen hjemme. Var vel ikke i bhg før kl 10 :) Er ikke bare bare å komme seg ut døra med 2 barn. Inn i bilen med ungene og måke snø av bilen i 10 min ( JA SÅ MYE SNØ VAR DET). For ikke å snakke om hvor glatt det var på veien, pluss at jeg ikke så noen verdens ting. Alt var jo helt hvitt! Vei, fortau, grøftekant, alt så helt likt ut. Kjørte vel i så mye som 10 km/t den korte veien til bhg. Er en skikkelig sinke på veien om vinteren, livredd.

Husarbeid husarbeid husarbeid også forsette på mitt lille maleprosjekt. Driver å maler ett gammelt skap hvitt, slik at det kan brukes. Er ett veldig søtt skap synes jeg. MEN jeg sliter med å få vekk gammelt,stivnet beis fra vinduene. Prøvd med white sprit på q-tip men det funket ikke. NOEN TIPS, ANYONE??



Lian satte ny rekord i søvn i natt. Nå skal det sies at han var våken hele kvelden her da. Sovnet for siste gang halv 2 og sov helt til jeg vekte han kl 8! Han våknet kl 4 og 6 men ville bare ha smokken sin og sov videre :) Får håpe dette er en rytme som varer en stund. Ellers har vi kost oss hjemme i dag. Lian har stor kost seg i sengen med uroen sin ( Smiler og ler ) imens mamma holder på med klesvask + div. Nå er kl 14:10 og jeg har ennå ikke spist frokost. Kanskje på tide ? JA, sier magen ihvertfall.

3 kommentarer:

  1. Hei renate, forsøk å fjerne den gamle beisen med et barberlad eller en malingsskrape som man får kjøpt i marlebutikken( den har et veldig skarpt blad som er utskiftbart,..

    klem fra Mette

    SvarSlett
  2. ja det kan jeg jo prøve :) Takk

    SvarSlett
  3. SV: Takk for det og i lige måde!
    Lian var et veldig fint navn osm jeg aldri har hørt før=)
    har desverre ingen tips, men finnes sikkert en fargehandel som kan hjelpe deg eller noe?!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...