mandag 10. januar 2011

Ikke le av meg nå..

...Men jeg kunne godt tenke meg å begynne som selger innenfor homeparty bransjen.. Har drivi å sett mye mye forskjellig. Mary Kay, Tupperware, Perfect home osv osv. Alle disse er gode altvernativer, men eneste jeg tenker på at det er jo så MANGE konsulenter innenfor akuratt disse! Må jo ha en sjanse til å opparbeide meg en god kundekrets, og tenker at jeg har liten sjanse mot de godt etablerte konsulentene innfor disse firmaene.

Så begynte å se meg om etter litt "mindre" bedrifter. Eller ikke mindre, men bedrifter jeg ikke har vært borti konsulenter for enda. Da fant jeg 2 firmaer jeg kunne tenke meg være selger for. Den ene var ett smykke firma med homepartys ( Husker ikke navnet i farten) og det andre var Nytelse.no Homeparty. Det må jo være kjempe spennende og ikke minst MORRO!

Uten å skryte for mye så ser jeg på meg selv som den fødte kundebehandler / selger!Har jo jobbet innenfor kundeservice så MANGE år.  Så å selge sexleketøy  + div tror jeg hadde vært noe for moi! Hahaha.. Er jo mange som faktisk ikke "tørr" gå på kondomeriet for å kjøpe noe for å piffe opp sexlivet. Og de som tørr gå inn der, er ikke sikkert de tørr å spørre ut så mye om de forkjellige produktene. Da er jo Homeparty perfekt! Det blir jo liksom som en liten "fest" for div venninne /venn gjenger. Seriøst men morsomt.

Tror nok jeg søker meg inn på dette som en deltids jobb ved siden av fast jobb, etter permisjonen :)


Ja hva synes dere? Noen som har erfaringer med Homaparty? Evt hvilke?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...