mandag 31. januar 2011

Informasjons møte i dag

Som nevnt tidligere så har jeg lyst til å drive med litt Homepartys på si. Så jeg har latt meg overtale til å dra på ett informasjons kurs på Mary Kay i dag. Gleder meg det blir veldig spennende. Nå har ikke jeg så bred bakgrunn innenfor hudpleie, men Mary Kay har visst gode opplærings kurs. Man må jo kunne og vite hva man gjør for å selge noe, VIKTIG! Vi får se om dette er noe jeg kan drive med. Litt nervøs, men veldig spent!

Erfainger med Mary Kay?




2 kommentarer:

  1. Hvordan gikk møte Renate ? Syntes du det virket spennende ? :) Klem Gunn Helen

    SvarSlett
  2. Hei. Ja synes det virket veldig spennende :) Blir så gira jeg vøtt! Hvordan går det med deg? har du lagt det helt på hylla du eller?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...