fredag 21. januar 2011

Jeg har blitt utfordret!


Fire jobber jeg har hatt:
  • 7 - eleven Rotnes
  • Varingskollen
  • Skoringen
  • Nygård barnehage

Fire steder jeg har bodd:
  • Nittedal
  • Nannestad
  • Nordmarka
  • Grua

Fire tv programmer/show jeg liker:
  • House
  • Jordmødrene
  • Nytt på Nytt
  • Greys Anatomi

Fire steder jeg har vært:
  • Tyrkia
  • Kanariøyene
  • Malta
  • Mallorca

Fire steder jeg ville vært nå:
  • i ny jobb
  • varmere strøk
  • på ett shoppingsenter med lommen full av penger
  • på en øde øy på kjærlighetsferie med kjæresten min

Fire websider jeg besøker hver dag:
  • Facebook
  • Div blogger som jeg leser
  • Hotmail
  • Dinbaby.no

Fire ting jeg fikk til jul:
  • Elektrisk tannbørste
  • Vin
  • Abtronic x2
  • Penger

Fire ting jeg så på tv da jeg var liten:  
  • Huset med det rare i
  • Brann mann Sam
  • Sesam stasjon
  • Labbetuss

Sender utfordringen videre til dere blogg lesere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...