fredag 28. januar 2011

Morgenstund med oppkast i munn..

Nå har jeg ligget nattevakt på sofaen hele natt og er selvfølgelig grise-trøtt, og ikke minst KVALM! Linnea virker noe bedre i dag, men har ikke gitt seg helt. å nå sitter jeg her med dagens 3 kaffe-koppen kl 8. Tom har dratt på jobb og jeg er alene med 1 stk baby, 1 styk syk jente og  meg selv som ikke føler meg helt i form. Overrasker meg ikke om jeg begynner å spy i løpet av dagen, slapp i hvertfall spy om natten da, er jo en trøst i seg selv. Endelig fått mere ved, så nå fyrer vi godt i peisen også :)

 Soloppgang på Grua
 Dakar mini-me
Frokost:  Marie kjeks og eplejuice m/farris burde gjøre susen.
Linnea er veldig opptatt av det nyefamilie medlemmet :)

Hvordan er din morgen ? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...