lørdag 29. januar 2011

"ny" bil !!!! Wiiiii



I dag har jeg sitti hjemme med mine herlige barn imens Tom dro til Asker for å titte på en Toyota Corolla. Kan vel si den falt i smak da det endte med at vi kjøpte den :) Åh det skal bli SÅ godt å få en trygg, solid stasjonsvogn å kjøre barna i ! Også automat gear da! HALLELUJA!

Har vært hjemmeslave i hele dag, har bare kommet meg en liten tur i butikken. Planen var egentlig å dra en tur på strømmen storsenter da Tom kom hjem, men det ble alt for sent. Kanskje like greit da jeg har en utrolig Bad Hairday!
Understand what I'm talkning about?

Hele familien ( mamma, pappa, søster og bror) skal til syden nå til uken så da er jeg så heldig å få passe pappas engelske setter - Enya. Vi skal kose oss i 1 1/2 uke :) Ellers er den hjemmelagde pizzaen fordøyd og øllen står på bordet. God Lørdag!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny bil =)) HVor mye måtte dere gi for den?

    SvarSlett
  2. thanks :) 120 000 ble det

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...