lørdag 15. januar 2011

Tar helg nå jeg

Har vært flink jente å sitti med nesa i læreboka de siste dagene. FY Fader å tungt stoff. Når jeg fikk boka tenkte jeg " Åj ja denne boken var ikke stor. Da er vel kurset gangske greit da" Der tok jeg feil gitt. Den "lille" boka er jo proppfull av tungt faktastoff. Nå vil jeg kalle meg en person som er relativt flink til skolearbeid, men dette blir en utfordring tilogmed for meg.

Er kanskje litt dumt å velge regnskap da Renate, når du kun fikk stå karakter i matte! Baaah. ja. Men nå kan hvertfall regnskap brukes i mange sammenhenger så er vel ingen tvil om at faktisk får bruk for det. Merker hvor hardt det er å "studere" igjen. Hvilken konsentrasjon som må til! Sover som en stein etter noen timer med nesa i boka. Helt utslitt. Gleder meg til jeg er ferdig og kan bruke det jeg har lært i praksis:)


Nå står pizzadeigen til heving, neste ukes innkjøp er gjort og har 2 øl som venter på meg i kjøleskapet som jeg skal kose meg med iløpet av kvelden :) Nå kan skolearbeidet ligge i fred til mandagen synes jeg.

God lørdag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...