fredag 7. januar 2011

Tusen takk

Ville bare bruke ett lite minutt for å takke den/de som oppfant smertestillende ! Har gått med ekstrem hodepine i hele dag. Hatt så J***** vondt i hodet at jeg var kvalm. Pleier som regel ikke ta parcet og div. Men i dag har jeg raidet skapet uten funn av noe smertestillende. Så det har blitt til at jeg og lillemann har holdt sengen i hele dag. Kl 1800 løp jeg inn på badet ( mente å huske jeg hadde noe smertestillende i toalettmappen fra sykehus besøket) Å jammen! Der var det! Åhh du Phinex, du Phinex. 2 tabletter og 20 min senere føler jeg meg som meg selv igjen. TUSEN TAKK! Har vært dagen fra helvette her.

Nå som formen er bedre har jeg og gubben kost oss med taco :) Lillegutt har fått seg ett bad og sofaen er intatt for kvelden ( som om jeg ikke har liggi og sitti nok på ræva for i dag ). God fredags kveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...