onsdag 26. januar 2011

Velkommen Amo! Adjø Baleno!

Ja da var ett nytt familie medlem i hus. Velkommen Kampfisken Amo!

Jeg og Linnea har vært på kosetur til Gran senteret i dag. Fri fra barnehagen og kosedag med bare mamma :) Vi har shoppet litt interiør pynt, klær og selvfølgelig Linnea Maries nye fisk :) 

 Cafè besøk <3
 Nam nam bolle :)
 Her bor det nye famile medlemmet vårt - Amo
 Ganske fornøyd med opp pussingen av det gamle furuskapet, I dag fant jeg en ny dør-knott og hjerte på en koselig interiør butikk. "Familiy" malte jeg på i går med stensil.


Har også rukket å solgt den gamle bilen våres. Den som Tom kun bruker til og fra jobb på grunn av kollisjonen i fjor. Den kjører ikke jeg noen av barna mine i nei! La ut annonsen i går og var HELT ærlig om kollisjon, at den ser jævlig ut, er gammel og ikke går igjennom Eu kontrollen til høsten. Fy søren å mange hendvendelser vi har fått! Og ikke minst rare telefoner. Synes liksom det var litt mistenkelig når noen ringer og skal ha en bil ( som ikke er verdt mer enn 5000) og skal ekportere den til Pakistan. Så derfor mente han at han slapp å betale omreg avgift + årsavgift osv. Jeg vill ikke sitte med tollvesenet i nakken. Vææ.. Men den mannen som vi til slutt solgte bilen til virket noe mer seriøs.. hehe.. så han henter bilen senere idag. SHIT!  hadde ikke regnet med at det gikk så fort. Så da er det bare å finne en ny familie bil :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...