tirsdag 25. januar 2011

Zzzzzzzzz...

Gud er hardt å være mamma noen dager altså! Som dere vet sliter jeg litt med å sovne, absolutt ikke barna sin feil, bare meg meg meg... Lillegutt sovet i vognen her nede i går kveld så ville ikke flytte han, så da la jeg meg til å sove på sofaen kl 0100. Yeah right akuratt som jeg trodde det kom til å funke. Kl ble 2 og fant ut at " nei dette går jo ikke!" Så da bar jeg lillemann forsiktig opp i sengen sin, og la meg til å sove der. Guess What? Funket dårlig det også. Kl ble 3 og lillemann ville ha mat. Etter fôring gikk vi opp igjen. Da var jo lillemann våken da. Etter 1 time med byssing osv, gikk jeg ned med lilemann i vognen sin igjen. Der sloknet han og gubben la seg nede på sofaen. Kl halv 5 sovnet jeg. Natta. 06.30 God Morgen Linnea! Åhh jeg er såå trøtt... Linnea er nå i barnehagen, og lillegutt sover for øyeblikket, men nå er det jo dagen. Kan / klarer ikke sove da!
 Tenkte jeg skulle dokumentere hvordan man ser ut etter 2 timers søvn. SÅNN! Lækkert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...