mandag 28. februar 2011

1 uke igjen i frihet

Nå er det kun 1 uke til Paradise Hotel begynner igjen. Blandede følelser rundt dette, må si jeg gruer meg litt. Nå sitter jeg som limt i sofaen hver gang Paradise Hotel går på tv! Stakkars den som forstyrrer meg. Dette er jo det man på godt norsk kaller SØPPEL-TV. Men for min del så  jeg bare se! Intriger, drama, intriger... Wiiiii :) Hahaha..


Jeg vet om en person som gruer seg enda mer til Paradise Hotel begynner igjen, nemlig gubben min.. Ikke nok med at pc-stjeler  nok av oppmerksomheten min, men så begynner dette helvettes programmet som jeg MÅ se hver ENESTE kveld.

"Nynner intro-melodien i hodet" og kjenner det kribbler i magen. GUD skaff deg ett liv da Renate!

Please si vi er flere?

2 kommentarer:

  1. Da er vi to. Begynte i fjor når jeg gikk sykemeldt og gravid. Da fikk jeg med meg hver eneste episode. Helt hekta! Utrolig at sånt søppel er så fascinerende ;)

    SvarSlett
  2. Ja.. haha :) Fint jeg ikke er alene om det. De fleste sier "æsj bare tullinger som ser på slik søppel." Men de ser nok på det de også :P

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...