søndag 27. februar 2011

1,2,3 HOPP

I dag var det på tide og komme seg ut. Snø været de siste dagene sørget for perfekte forhold for snø--lek. Nå måtte vi jo klart vente til etter 3 mila da. Barna får vente, VM først :) Jeg og vesla kledde på oss og løp over til nabo barna. Vi har basa, hoppa og tredd på oss plastikk poser over rompa for å få fart på akingen. Detta var gøy! Vesla trengte virkelig å få brent av litt energi og det gjorde visste jeg også. Ut med oss! Det var bare krangling her på morgen kvisten da vesla simpelt henn nektet å rydde rommet sitt, noe som resulterte i enda mer rot siden hun ble så sinna. Etter 2-3 timer på rommet ( hun fikk nemlig ikke lov til å komme ned før hun hadde gjort som vi sa) med raseri og frustrasjon ble det ryddig til slutt. Må bli enda flinkere på å være ute merker jeg, da jeg har en duracel kanin til unge :)


 Linnea i farta!

 "Hjelp mamma! Jeg sitter fast"
 Cafe bord ala Reodor Felgen
 Tjo ho !
 "Hopper herfra jeg mamma!"
 "Ta bilde nå"
Linnea og Ina i full fart ned akebakken

Som jeg skrev i går så skulle jeg prøve med grøt for første gang til Lian i dag. Du kan tro det var godt! Dette gikk virkelig over all forventning. Mener å huske at vi brukte en god stund med Linnea for å få henne til å i det hele tatt svelge litte grann.Med Lian gikk den ene skjeen etter den andre. Søl og ris ble det jo selvfølgelig men vi skulle bade etterpå så pytt pytt :) Hver gang jeg puttet skjeen inn i munnen han så gliste han så stort han klarte.



Nå skal mor gå å lage taco til familien sin. Nyt resten av søndagen :)

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Det ser ut til at dere har hatt en fin dag! :) Jentene våre har forresten samme navn... ;) Kos dere med taco! Her har vi spist rester fra gårsdagens hjemmelagede lasagne... :)

    SvarSlett
  2. Ja vi har hatt en super dag :D Der kan du se, Linnea ble visst en ordentlig poppisnavn, noe ikke vi regnet med:P Pent navn er det ihvertfall

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...