torsdag 10. februar 2011

Dåpsforberedelser ( skryteinnlegg)

Har brukt de siste kveldene til å forberede til dåpen div pynt, innkjøp osv osv. Nå er det kun kakebaking igjen. Å gud å mange kaker jeg skal bake også. Aner ikke hvordan jeg skal få det til, men må jo bare gå. Nå er jeg heldig å får litt hjelp til kakebakingen da mamma og svigermor skal bake litt også. Blir jo noen kaker da man skal brødfø 50 personer. Åååh jeg gleder meg sånn :) Blir kjempe hyggelig!

Var på dåpssamtale i kirken her forrige dagen. Så utrolig sjarmerende Grua Kirke er! Har aldri vært der før så ble positivt overrasket. Kunne godt se for meg å gifte meg i den kirken ja :)
 Må få skryte litt av min hjemmelagde bord-dekor til dåpen. Har lagd 10 forskjellige kort. Dette er forran
 Dette er bak... Har skrevet noe bak hvert kort :)
50 bordkort - puuuh

Ble ikke like stort innkjøp på Ikea som ønsket da vi ennå ikke har fått den nye bilen cåres. Er ganske så lite vi får plass til i min lille Yaris når vi er med begge to pluss Lian Matheo. Men men.. Fikk hvertfall kjøpt inn div til dåpen da, ny stekepanne ++



Gleder meg til å se gutten min i den 120års gamle dåpskjolen :)

Hva slags dekor valgte du til deres dåp?

3 kommentarer:

  1. så skjønne kort og bilder :)
    jeg skal også igang med dåpsforb.
    lurer så på hva slags farger jeg skal ha..

    SvarSlett
  2. Ja er jo veldig "originalt" ( hihi) med blått da.. Ellers synes jeg Lime-grønt er stilig.. det er jo en fin farge sammen med blå også.. Eller grå og blå?

    SvarSlett
  3. Tenkte faktisk å ha grønt og blått ja! enkle farger :) også er det så fine vårfarger :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...