mandag 21. februar 2011

Denne kjenner dere igjen.. :D

Det er så morsomt når du merker barna skjønner mer og mer, og blir eldre. Linnea har nå begynt med noe som jeg selv husker godt fra barndommen:

Jeg står for eksempel oppe med klesvasken imens Linnea holder på med ett eller annet nede. Så kommer hun opp trappen og bort til meg med hendene på ryggen. " Jeg har ikke tatt smokken til Lian, Mamma." Hahahaha.. Eller " Jeg har ingenting bak ryggen min mamma." Tror nok hun avslører seg selv en smule der ja.

"Hva har du gjemt bak ryggen din Linnea?".. "ingenting mamma"   " få se på hendene dine da." Så drar hun frem den ene hånden. " Få se på den andre hånden din da." Så bytter hun det hun har i hendene og viser meg den andre hånden. "kan jeg få se BEGGE hendene dine Linnea?"   Tenker seg om litt, kaster det hun har i hendene ned på gulvet bak ryggen, og viser meg begge hendene sine stolt.. Hahahaha.. Undergraver intelligensen min noe så grundig da! :D Jeg må si jeg ikke klarer å holde masken der, og ler godt !


Store søster er ganske så misunnelig på lillebror sin smokk ja :) Men hun har jo blitt stor jente og sluttet. Noe hun er helt enig i selv. Det stopper henne ikke fra å "låne" den noen ganger når mamma ikke ser.

Ellers så har jeg vært en tur på Jaren i dag. Der ligger det en brukt messe som jeg har ønsket å besøke en stund, men aldri kommet meg opp dit. Der fant jeg noen pynte gjenstander og SVIGERMOR :) Har du sett verden er ikke stor gitt. Hun hadde vært på skolen i gjøvik og var på vei tilbake til nittedal. Da tok hun turen innom der. Jammen meg :) Det var hyggelig. 

I morgen eller onsdagen så skal pc inn på service for å få nytt batteri. Baaaah.. hva skal man gjøre uten pc da?? I know, data nerd... Men sånn er jeg for tiden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...