tirsdag 15. februar 2011

Vår, velkommen skal du være

Det snør, det snør, tiddelibom... Nå er jeg virkelig klar for hestehov, grønne bjørketrær og celsius grader over 0 punktet. Halvveis i februar og kun 2,5 mnd igjen til den skjønne mai mnd. Tror ikke jeg er den eneste som lengter etter varmere sommer dager.

Forrige sommer gikk jeg jo gravid med lillemannen min og var sykemeldt nærmest hele svangerskapet. Ble det lengste svangerskapet ever, men utrolig godt å gå hjemme om sommeren:) Denne sommeren blir det NULL sommerferie siden jeg begynner å jobbe i midten av juni, men det gleder jeg meg til! Utrolig spent på hvilken jobb jeg havner i, og håper det blir noe jeg trives godt i.

Det skal bli så godt å stå opp om morgenen å ta en kaffekopp på terassen med morgensolen i ansiktet før jeg drar på jobb! Ååååå vil ha vår/sommer nå! Til sommeren er lillemann så stor at han kan krabbe rundt på gressplenen og å sitte å grave tærne sine i sandkassen :)

Sist men ikke minst gleder jeg meg til å kunne kjøre bil på tørre sommer-veier. De som kjenner meg godt vet at jeg er livredd for å kjøre om vinteren. Beveger meg ikke ut på veien med mindre jeg absolutt må!

Avslutter med noen sommer minner <3






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...