torsdag 17. februar 2011

Eplet faller ikke langt ifra stammen

I dag har jeg og lillegutt beveget oss ut på den farlige veien for å ta turen ned til helsestasjonen. Han har slitt med dårlig matlyst og oppkast en stund, så da vi var der på mandagen for å veie så hadde han gått ned i vekt. Det er jo ikke bra. MEN i de siste dagene så har matlysten vært på topp og han har slukt alle flaskene sine. Jeg byttet flaskesmokk til 1 str større så da ble det lettere å spise, jammen meg gjorde ikke det susen gitt :) Genial mamma du har Lian. Nå har han lagt på seg 200g bare på 3 dager! Supergutten min! Da var det tid for disse grusomme vaksinene som vi har latt vente på seg. Åh så vondt det gjør i mammas hjerte når du skriker og har det vondt. Men nå er vi ferdige :)
 Flink gutt
 Au det var vondt mamma!
Denne iskaffen var faktisk ikke så ille, men synes Tine sin er bedre :) Denne Starbucks kaffen smakte litt som smeltet sjokolade tress-is med hint av kaffe.

Linnea Marie har alltid vært lik pappan sin utseendes messig. Mer lik meg på dette med personlighet: STA, men god! Nå viser det seg at eplet ikke faller langt i fra stammen når det gjelder smaksløker også, bokstavelig talt.
Gjett hva hun spiser?........ Rå løk! Nam nam knasker det som ett eple. Fyttirakkern, det har hun hvertfall ikke etter meg.
Ellers så ser jeg jo at en annen dårlig vane kanskje har smittet over på barna. Jeg oppfostrer en gjeng med tv-slaver. Nå skal det sies at det er barne-tv vi ser på da :)

Nå kommer snart gubben hjem, så da blir det Chicken Mozzarella til middag. Yum yum yum yum... Skal vi se om jeg klarer å få han til å henge opp disse lampene jeg maser så fælt om i dag da.. Ellers må jeg vel gjøre det selv og satse på at resultatet blir bra alikevell.


Fortsatt god torsdag! Hilsen meg og lillemann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...