tirsdag 22. februar 2011

Fot-avtrykk på lerret

Det er jammen meg ikke lett å trykke en så liten, sammen krøllet, rastløs fot gitt. Resultatet kunne blitt en smule bedre, men nå hadde ikke lillemann mer igjen av sin tålmodighet.


Angrer på at jeg ikke var like flink til slike ting med Linnea Marie. Driver ikke med scrapp-booking eller noe slikt, så dette var det beste jeg klarte. Tenke jeg bare skulle si ifra, slik at dere har det i tankene når dere tenker " off, dette kunne jeg gjort mye bedre". :) Jada, men, nei, daså..

Har du tatt avtrykk av din baby fot eller hender? Fornøyd med resultatet?

2 kommentarer:

  1. Heisann :)

    Så du hadde lagt igjen en kommentar på et innlegg på bloggen min om at du kunne ønske det fantes skilt med: "når jeg legger meg til hvile, tretten engler om meg står." Ville bare si at vi kommer til å lage dette som lerretsbilde på jobben nå, om det er av interesse!

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. ja det er av interesse :D Hvor mye kommer dere til å ta for det og evt frakt ?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...