fredag 4. februar 2011

Gøy på Gran

Helt potte tett i hodet, kjenner igjen denne deilige bihulebetennelsen komme nå ja! Be gone! Jeg skal ut med jentegjengen i morgen! Men har klart å ha det koselig i dag alikevell da. Mine gode nabo med 2 barn, Linnea og jeg har vært å kost oss på Gran senteret :) Måtte jo handle inn div bordpynt til dåpen som er neste nehlg. HJELP! Neste helg! Nå ble jeg litt stressa... Dåps samtale på tirsdag, den må jeg huske. Har jo ikke ammetåken å skylde på lenger, så kall meg senil.


 Åh som vi koser oss :)
 Vi voksne koser oss selvfølgelig også
 Hihi jeg fikk is av Linda...
 Skryter litt av denne toasten som rett og sltt var drit god! Ost og skine toast med hvitløksmør. Åhh..

Nå leker alle barna oppe på rommet. Synes jeg hører de løper rundt etter alt dette sukkeret. Note too self: Selv om is, godis osv er hyggelig så biter det deg i ræva etterpå.. Rydde hus og lage taco.. God fredag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...