søndag 6. februar 2011

Hangover.. en ukjent ting for meg

Tilbake til hverdagen. Gud å glad jeg er i å være mamma! Utrolig deilig å komme hjem igjen etter en kveld på byen. Er tydeligvis ikke cut out for slikt jeg. Missforstå meg rett jeg hadde det kjempe gøy! Men er veldig glad for at det er en sjelden gang, for ååh så slitsomt.

Våknet på sofaen til venninna mi med fuglereir i håret, ekstremt hodepine og fyllemage. Æsj æsj æsj... Lo godt da, av alt jeg klarte å gjøre og å lire ut av meg dagen før. Hahaha... hjelp! Ja dere skulle virkelig sett meg på McDonalds kl 3 på natta, med ketchup i hele trynet og kastet maten i munn. Forferdelig lækkert. For ikke å snakke om ekstremt høye hæler på en full dame på glattisen. Har aldri lært meg den biten med å drikke med måte jeg. Full? Mmmmmhm... Nå har jeg såpass herlige venninner da, at jeg slapp være så full alene.. haha..:)

Vi hadde det utrolig koselig i går med taco, vin, musikk, mimmring, øl, sang og dans før vi bestemte oss for å gå ut på Grûnerløkka.


Er ikke så farlig å drite seg ut i Oslo for de menneskene ser jeg jo aldri igjen :P Classy har jeg aldri vært, så det så.

Denne uken blir veldig stressende med dåpsforberedelser, sykehus besøk, må få henta denne nye bilen vår, skole og en mann med full jobb uke. Da må "Flink pike" syndromet tre inn for fullt. Tilbake i sofaen nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...