lørdag 26. februar 2011

Her sitter jeg..

.. Krønsja sammen på huk med pc på gulvet forran meg oppe i boden ved soverommet. Det er nemlig der fibernett-uttaket er. Den trådløse routeren har tatt kvelden og jeg trenger min daglige dose med blogg, så da ble det visst slik. Får skrape sammen noen kroner og kjøpe meg ny tror jeg.

Hadde en utrolig hyggelig kveld i går da :) Ble bedt på vin kveld hos naboen. Der var vi 4 stk som satt og drakk vin, tia maria, champange og spiste kjeks m /ost. Skravla gikk ut i de lange natters timene.





Merket at det ble en smule mye vin i går så formen har vært litt laber i dag. Men det var da værdt det også :) Tenk at jeg er så heldig å har så hyggelig naboer!

Det er hvertfall en som kommer godt ut av at routeren har tatt kvelden og den personen er gubben. Han får nå gleden av å ha meg en smule mer sosial en vanlig. Enn så lenge..

Ha en flott lørdagskveld!


2 kommentarer:

  1. Kine Granåsfebruar 26, 2011

    Fint med gode naboer. Liker å følge med på bloggen din Renate :)
    Hehehe, men hva er det som står midt på bordet på det ene bildet der a? :p

    SvarSlett
  2. åjda ble den med på bilde? hahaha.. var bare noe vi hadde litt morro med :P

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...